Doppeltgemoppelt.at

Wie/wat is Doppeltgemoppelt.at?????


donderdag 17 april 2008

Biertje!


Zie hier ons "biertje". Hebben jullie al durven proeven?
Ik zag in de fles wat culturen rond zweven. Het lijkt wat op een besmetting. Dan maar eens open maken en proeven. En ja hoor, dit exemplaar is iet wat zurig. Dat wil niet zeggen dat ze dat allemaal zo zijn, misschien is dit flesje wat minder goed schoon geweest. Ondanks de wat zurige smaak, smaakt het toch wel. Graag hoor ik jullie bevindingen!

En jullie waren nog benieuwd naar mijn fiets.
Zie hier mijn fiets.
Een buitengewoon snelle fiets. Nu de bereider nog! Afgelopen week heb ik er noodgedwongen wat kilometers op moeten maken. Ik doe mee aan het fietsplan op het werk en had mijn eigen fiets sneller verkocht dan de nieuwe geleverd werd. Maar inmiddels heb ik ook mijn nieuwe iet wat minder snelle maar ook snelle fiets. Misschien is dit nog wel een beter Mont Ventoux exemplaar dan de Koga.

Afgelopen weekend zijn we bij onze vakantievrienden op bezoek geweest. Ik vertelde Jan van ons aankomend Mont Ventoux avontuur. Ook als is Jan geen wielrenner maar een moutainbiker heeft hij er wel oren naar. Misschien dat hij zich ook aansluit bij het doppeltgemoppelt genootschap voor de beklimming van de berg.
Nou ik ben reuze benieuwd naar jullie stalenrossen. Ik zie ze wel verschijnen.
Groet, der Busfahrer


Geen opmerkingen: